A fideszellenes hisztéria ellen való orvosság

Forradalmi induló - Nem tetszik a rendszer

2013/01/19. - írta: OrangeOrder

_ExR

Kedves kormánypártiak!

Ha bármikor kicsit elbizonytalanodnátok a kisebb kisiklások, viták, elégedetlenségek miatt, nézzétek végig újra ezt a videót - bár én is csak a 4. percig bírtam (https://www.youtube.com/watch?v=GSP81Che1X0&NR=1 - ahogy látom, a beágyazás le van tiltva sajnos).

Azonnal megnyugszotok, hátradőltök, mert nincs mitől félni. Az ellenzék egy vicc. Jutott ebbe Kulka, Árok Kornél, Polgár Dóra, Bródy - egy igazi CIVIL kezdményezés ez, nem vitás! :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orangeorder.blog.hu/api/trackback/id/tr705026798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.01.20. 13:00:43

4 percig bírtad? Pont ez a rész feküdte meg a hasikádat?

"Az tetszik ha mindenki azt csinálja ami a dolga
Az tetszik ha a felelősséget senki sem a másikra tolja
Az tetszik ha a politika nem hibáztat a hibáiért
Az tetszik ha megoldja, hogy dolgozhassak a kenyeremért
Az tetszik ha van remény, van szándék és cselekmény
Az tetszik ha tüntetésre nincs szükség, mert nincs miért
Az tetszik ha élvezem Veletek együtt az életem
Az tetszik ha elmúlik belőlünk a félelem"

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2013.01.20. 17:20:32

Megnéztem, egész jó, kösz!

Nekem ez is tetszett, némelyik montázs nagyon ütős:
www.youtube.com/watch?NR=1&v=-4-IzpcFhbU
süti beállítások módosítása