A fideszellenes hisztéria ellen való orvosság

Suttogó propaganda 2002 - I.

2010/12/27. - írta: OrangeOrder

Emlékszünk még? Egy bicskanyitogató, teátrális köcsög írás. Valószínűleg egy "civil"-től természetesen. A helyesírási hibákat az autenticitás jegyében hagytam benne.

Azokra amelyeken oly’ szépen kikékült a szemed.

 


Viktor ! Szállj ki az életemből !

Kedves Viktor !

Ha már 4 év után így megint tegezőre váltottál, gondolom nem sértő ez a közvetlen hangnem.

Tegnap láttalak TF-en.

Ma bizonyára újra láthatlak mert megismétlik.

Tudod: "közkívánatra".

Embert nem láttam még így félni.

És egy ijedt ember általában összevissza kiabál.

Rövid demokráciánk történetében nem tudnék még egy olyat mondani, aki ennyire remegett a hatalomért.

Te tudod miért.

Én azt hittem vasárnap óta nincs vesztenivalód. Most úgy látszik, hogy nagyon is sok van.

De ez legyen a Te dolgod.

Ami az én dolgom:

Arra kérnélek, hogy szállj ki az életemből.

Ne mondd meg nekem mit akarnak a szocik, mondják meg azt ők maguk. Te azt mondd amit Te akarsz. Igaz azt már tudom. Mert látom.

Úgyhogy szépen kérlek szállj ki a kampányoddal az iskolából. Szállj ki az óvodából, a közértből. Szállj ki a templomból, szállj ki a liftből és az autóbuszból.

Szállj ki a Metróból és a HÉV-ből. Ne küldd ide az aktivistáidat, ne győzködjenek engem, mert felnőtt ember vagyok.

Szállj ki a munkahelyemről, az újságból, szállj ki az otthonomból.

Szállj ki kampányoddal a baráti körömből, a vasárnapi ebédből.

Szállj ki a fiam fociedzéséről, szállj ki a szomszéd néni füléből.

Szállj ki a kokárdámból, szállj ki a mailboxomból és szállj ki a telefonomból.

Mert ez nem oda való.

A kampány a plakátokra való. Azokra amelyeken oly’ szépen kikékült a szemed.

Csak ennyit akartam kérni. Aztán ha együtt meccsre megyünk, kiabáljuk együtt: Hajrá Magyarország, hajrá magyarok.

Mert én is magyar vagyok, nem turista.

Üdvözlettel

Danek Péter

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orangeorder.blog.hu/api/trackback/id/tr272542754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása