A fideszellenes hisztéria ellen való orvosság

Az első napom Index nélkül

2013/01/23. - írta: OrangeOrder


/Trédoff kollégánknak köszönjük szépen a miniposztot!/

Január 17.

Reggel felkelek, készülődés, kávé, be az irodába, munka kezdődik. Minden ugyanabban a kerékvágásban megy, mint eddig - csak éppen az Indexet (index.hu) nem nyitom meg: helyette minőségi hírportálokat és az ország kétharmadának értékrendjét jobban kiszolgáló online sajtót olvasok.

Elképesztő, hogy ennek mennyi előnye van!

  • Kevesebb bulvár
  • Kevesebb balliberális, hányadék cikk
  • Kevesebb balliberális hányadék blog
  • Kevesebb félretájékoztatás
  • Kevesebb pozitív hír negatívvá átmagyarázva (tegnapi kedvencem: "befagyasztja a béreket a cégek ötöde". Szerintem meg a cégek négyötöde béremelésre készül!!!!)

 

Mindezek következtében:

  • Több szabad agykapacitás
  • Több nyugodt perc
  • Több valódi értéket és információt közvetítő, jobboldali cikk
  • Több pozitív hír, a maga valójában
  • Minőségibb munkavégzés, nyugalom, odafigyelés az embertársakra, több hozzájárulás a GDP-hez, hazaszeretet növekedése, pozitív gondolatok, bizakodás, jövőbe vetett hit, stb.
6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orangeorder.blog.hu/api/trackback/id/tr55038398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2013.01.23. 13:07:54

Szuper, gratulálok!

Adj már egy pár tippet "minőségi hírportálokra" és "az ország kétharmadának értékrendjét jobban kiszolgáló online sajtóra"! Mi is szeretnénk olyan okosak lenni mint te. Miket ajánlasz?

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.01.23. 13:43:01

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak: Én az MNO.hu-t, a Magyar Hírlapot és erősebb pillanataimban a Mandinert szeretem inkább olvasgatni.

Urfang 2013.01.24. 20:36:37

Amit te "az ország kétharmadának az értékrendjének" nevezel az valójában a fidesz fénykorában is a választók fele, az ország lakosainak az egyharmada volt, ebből lett a parlamenti kétharmad, amiből azóta a választók negyede (se), tehát az ország egyhatoda maradt csupán.

Gyakorlatilag az ország egyhatodát nevezed az ország kétharmadának.

Erre még egy elemi iskolás is egyest kapna.

1\6 =\= 2\3

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2013.01.25. 16:27:14

Ezt már egy éve megléptem.

Fantasztikus.

Tényleg sokkal jobb a kedvem. A másik pedig, hogy igényes embernek tényleg iszonyú sok a gagyi bulvártartalom.

Konkrétan letiltottam a gépeimről, nehogy véletlenül elcsábuljak.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2013.01.26. 15:33:02

Egy dolog nem kristálytiszta.

Azt mondod, az Index nem szolgálja ki "az ország kétharmadának értékrendjét".

Csakhogy az Index hihetetlenül népszerű, Magyarországon a Facebook, a Google, a YouTube és a Freemail után közvetlenül következik látogatottságban, a hatodik leglátogatottabb oldal, lásd itt: www.alexa.com/topsites/countries/HU

Az általad ajánlott oldalak közül azonban egyik sincs a leglátogatottabb százban. A kuruc.info, a napiszar.com, de még a mindmegette.hu is kenterbe veri mind a hármat.

A Magyar Nemzetet a 136. helyen találtam meg, nem sokkal a 133. helyen szereplő Népszabadság Online után(!). A Magyar Hírlap nincs benne a legnépszerűbb négyszázban, a mandiner.hu a legnépszerűbb ötszázban.

Kérdésem. Ha már honlapokról, hírportálokról, blogokról van szó, nem gondolod esetleg, hogy mondjuk véletlenségből az is tükrözi "az ország kétharmadának értékrendjét", hogy mely honlapokat látogatják az emberek? Lehet hogy a Magyar Hírlap olyan rohadt jól tükrözi az emberek értékrendjét, az Index meg egyáltalán nem, de akkor vajon az Index miért a hatodik legnépszerűbb, a Magyar Nemzet meg a százharminchatodik?

Úgy is föltehetem a kérdést: ha az Index a hatodik legnépszerűbb, a Magyar Nemzet meg a százharminchatodik, nem jogos-e kijelenteni, hogy az Index jól kiszolgálja a magyar emberek értékrendjét, hisz azok az Index mellett tették le a voksot? Kvázi klikkeléssel szavaztak.

Olyanok vagytok, mint a katolikus egyház. Azok is állandóan bazseválnak, hogy az ország kilencven százaléka katolikus, ők képviselik itt aztán a hű-de-nagy többséget. Kedves, menj be egyszer vasárnap szentmisére. Konganak a templomok az ürességtől.

onmagam 2013.04.25. 22:28:05

Van jobb ötletem:
csukd be a szemed, fogd be a füled és kiabáld teli torokból, hogy "Csakazértis Orbán Viktor!", meg "Elmúltnyócév!"

Tudom, hogy fáj az igazság, ezért inkább el sem olvasod, meg sem akarod hallani. A boldog tudatlanság állapota. Nekem ezzel nincs bajom, csak kérlek akkor ne tekintsd magad tájékozottnak, és legfőképp ne menj el szavazni.
süti beállítások módosítása