A fideszellenes hisztéria ellen való orvosság

Debrecenben lokisok mentek a HaHásoknak

2013/02/11. - írta: OrangeOrder

Forrás: Ultras Liberi

Debrecenben Loki-szurkolók zavarták meg a Hallgatói Hálózat fórumát a Romkert kávézóban, és hangos szóváltás alakult ki közöttük írja a dehir.hu. Az eseményen alig pár diák és szimpatizáns vett részt, a szurkolók körülbelül tizen voltak.

A drukkerek azt nehezményezték, hogy a HaHa januári, hétfős debreceni demonstrációján a stadionberuházást is támadták. Az egyik demonstráló tábláján akkor az állt: 11,5 milliárd > 1 stadion > 0 haszon. 1100 orvos > felbecsülhetetlen. A drukkerek közül az egyik a mikrofonhoz lépett, s ingerülten kérdőre vonta a HaHa-sokat.

Címkék: oktatás sport
14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orangeorder.blog.hu/api/trackback/id/tr845074763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olias 2013.02.11. 21:59:47

Gondolom elaléltál a kockás sapkás "értelmiségi" vezérszurkolótól! Stílusa jól jellemzi az országot!
Ha neked ez a verőember stílus tetszik akkor az rólad állít ki szegénységi bizonyítványt!
Nyugtass meg, hogy a videón látott debreceni kemény mag nem a fideszesek halmazába tartozik!
Ha az a bunkó pofán verte volna a kis kölköt akkor tapsikoltál volna?

Bloodscalp 2013.02.12. 01:20:41

Na igen, az oktatás legyen önfenntartó. A nulla nézettségű, nihil színvonalú, bundázott magyar foci
kapjon új stadionokat, öljenek bele még pluszba milliárdokat - minek? Az ne legyen önfenntartó.

2006-ban de jól jöttek az ilyen huligánok:)

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.02.12. 08:05:25

@Bloodscalp: Ki mondta, hogy az oktatás legyen önfenntartó? Szerintem a Fideszből senki. Most az, hogy kigyomlálják az összes ingyenes büfé- és ruhatáros szakot, az az érintetteken kívül nem zavar senkit.

Új stadionok meg kellenek, mert így tudunk majd pl. nemzetközi kupadöntőket rendezni, ahogy Bukarest vagy Bécs már megtehette. A Loki már lassan 10 éve Budapesten kénytelen játszani, nem beszélve a többi csapatról. A Népstadion/Puskás felső karéját le kell zárni rendre, pedig jegyigénylés volna bőven. Ráadásul még koncertekre is megtelhetne, ahogy régen.

Néző bizony van, még egy feltörekvő válogatottnál is.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2013.02.12. 09:59:15

@OrangeOrder: "Ki mondta, hogy az oktatás legyen önfenntartó? Szerintem a Fideszből senki."

Cica, Orbán Viktor melyik pártban politizál?

orbanviktor.hu/beszed/onfenntarto_penzugyi_rendszerre_van_szukseg_a_felsooktatasban

Ja bocsánat, de én fideszest mondtam, ő meg most Miniszterelnök, ezért nem veendő úgy figyelembe mint fideszes, mert csak fele-fele arányban fideszes, másik fele Miniszterelnök, és emiatt ő nem igazán mérvadó, meg különben is, ez valószínű hogy az Anonymus hackercsoport tette föl a Miniszterelnök Úr honlapjára, vagy lehet hogy inkább...

Ne fáraszd magad, ismerjük már hogy hogy szoktál kamillázni ha a fejedre olvassák valamelyik bullshitedet. Illetve dehogy. Inkább eltűnsz, és nyitsz egy újabb blogot. Mint Eötvös Gábor: "Van mááásiiiiik!". Az a különbség, hogy neki jól állt.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.02.12. 10:08:01

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak: Ja, ha a Miniszterelnök úr mondta, akkor az más. Akkor egyetértek vele, ő csak jobban tudja, hiszen egy egész ország gondját-baját viseli a vállán.

Teljesen megértem amúgy: az új stadionokban van pénz, a külföldön felszolgáló, 8 évig ingyen tanuló szociológusokban meg nem annyira. Engem utóbbiak se nagyon zavarnak amúgy, csak ne követelőzzenek már.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.02.12. 10:57:21

@olias: Szomorú lehet azzal szembesülni, hogy ha nagyon sokat lázadozunk, pofázunk és követelőzünk, azzal sokakat felbőszítünk.

Az ellenzék mögött nincs erő, semmilyen értelemben.

Tessék sportolni, gyúrni, erősödni.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2013.02.12. 11:57:50

@olias: Kösz a linket, alul a videó elképesztő. Így van, az ellenzék mögött nincs erő, az összes "örüjjetek hogy nem vertük szét az egész kocsmátokat bazmeg" a másik oldal mögött áll és oda szavaz. De látod, van aki büszke hogy ő is ugyanannak a nagy családnak a tagja. Lehet hogy magát OO-t látjuk a rattanbútorban terpeszkedve osztani az észt?...

olias 2013.02.12. 12:35:28

@OrangeOrder:
Hát igen, ha elfogyott, vagy nincs érv, akkor izomból nyomjuk le a gyengébbet!
Máskor ha panel prolizol, jusson eszedbe majd ez a debreceni csipet-csapat!
Ez a ti narancs- hátországotok!
Nem szívesen mondom ki: sikerült a romáknak beintegrálni a magyarok egy részébe a viselkedésformájukat! Azaz elcigányosodtunk!

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.02.12. 12:36:35

@olias: Én soha nem panelproliztam. Szerintem keversz valakivel.

És ti lehet, hogy elcigányosodtatok, de mi nem.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2013.02.12. 12:49:04

@OrangeOrder: Még a végén megkapjuk, hogy a felvételen hőzöngő nagydarab Loki-szurkoló fiatalember MSZP-szavazó! Valószínűleg ő is az egyike azoknak az MSZP-törzsszavazóknak, akik gyávaságból folyton úgy viselkednek, mintha a Fideszt támogatnák, nem? :-D

olias 2013.02.12. 13:19:50

@OrangeOrder: Nem és te nem is zsidózol, még burkoltan sem! Legalább ne hazudj!

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.02.12. 13:45:00

@olias: Én tuti nem. A zsidókkal miért is lenne bajom, amikor a Fideszbe (kedvenc pártom) bőven jutott belőlük? Én pártállás és hitvallás szerint teszek különbséget.

Bloodscalp 2013.02.12. 15:12:04

@OrangeOrder: szokás szerint hazudtál ugye. És ha van egy új stadion, akkor mi van? Ha pedig omlik össze a Puskás miértnem azt újítják fel? A következő 5 éves tervben? Tök jó lesz ha szép új üres - stadionokban mennek tovább a szar bundázott magyar meccsek.

A magyar válogatott már 3 évtizede rendületlenül törekszik felfelé.

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak: trollblog ez simán, ne is látogasd.
süti beállítások módosítása