Milyen tanulságai vannak Schmitt elnök úr távozásának? Egy doktori disszertációt is meg lehetne tölteni ezzel az egyszerre dicső és fájdalmas eseménnyel. Elvesztettünk egy államférfit, aki nem ténykedik tovább hazája felemeléséért. E téren egyetlen vigaszunk, hogy a Fidesz kétségtelenül remek embert szavaz majd Pali bácsi helyére. Olyat, aki továbbviszi a küldetést a Nemzet egységesítése felé. Ha szerencsénk van, ez akár Kövér László, napjaink egyik legnagyobb formátumú politikusa is lehet, és így a ballib körök majd joggal érezhetik úgy, hogy bástyát áldoztak egy gyalogért.
Jóval nagyobb jelentőségű a tapasztalat, hogy Abszurdisztán, a következmények nélküli ország nincs többé. A Fidesz testileg-lelkileg elindította a Hazát a gyógyulás útján. Úton vagyunk a becsület, a tisztaság, a tisztesség, az egyenes gerinc, a munka és az értékek társadalma felé. Nem lehet többé sumákolni, íme, még az elnök sem tehet meg bármit. Eljött a változás szele. Nem csoda, hogy rettegve fújolnak azok, akik nemrég még a leghangosabban abszurdisztánoztak.
A pozitív jövőképünket erősíti, hogy Schmitt Pál egy egészen újfajta, eddig ismeretlen politikai kultúrát jelenített meg felelősségteljes, csakis a közösség érdekeit szem előtt tartó viselkedésével. Nem arról van itt szó, hogy kinek van igaza, ki hazudott, ki csalt. Ez mind nem számít, hiszen nem lesz attól olcsóbb a kenyér és a tej, ha kiderül a pontos igazság. Schmitt úr egyszerűen belátta, hogy megosztó lehet a személye, és a Nemzet érdekének árthat, ha a tisztségében marad. Igazi úriemberként, felelős államférfiként vette hát a kalapját, és úgy, olyan tartással távozott, ami csak a legnagyobbak sajátja. Az elmondottakat igazolja, hogy az ezerszer lejáratódott, hazugságbotrányokba keveredett MSZP-sek köpködős fújolása közepette tette mindezt. Ők egyszerűen nem bírják elviselni, ha az emberek embere méltó önmaga – meglehetősen komoly – elvárásaihoz, és a Nemzetért felelősséget érző csapatemberként viselkedik.
És ezzel megérkeztünk az ellenzékhez, bár a fogalom megtévesztő lehet. Mindenkinek az MSZP ugrik be e szó hallatán, noha nyilvánvaló, hogy az „ellenzék” kifejezés manapság már méreteit, erejét és intelligenciáját tekintve is elsősorban a Jobbikot jelenti. Az intelligenciabéli különbségekről újfent meggyőződhettünk az elnök úr bejelentésekor, az MSZP-sek és a függetlenek (kivéve persze Molnár Oszkárt) padsoraiból észlelhető förtelmes üvöltözés, huhogás, köpködés hallatán. Már csak szotyit és kereplőt kellett volna adni nekik, meg csövesszatyorban egymáshoz koccanó üveges Kőbambit, és teljes lett volna az arculat. Ennek az ellenzéknek azonban vajmi kevés jogalapja van bárkire hurrogni, hiszen egy éltes svábbogár is tisztább renoméval rendelkezik náluk. Éppen az ő regnálásuk idején volt általános a teljes erkölcsi züllés, a következmény nélküliség, a gazemberség, a hazudozás, csalás, panamázás, becsületes, erkölcsös hazafiak ellehetetlenítése. És természetesen mindez még nem is a fő fogás, hiszen a 40 évnyi, körömletépős, kitelepítős, elbutító, lélekölő, teljes gazdasági csődbe vivő szocializmus is az ő lelkükön szárad. Az ellenzék azon része, amely a Fidesz-KDNP-Jobbik tengelyen kívül van, igazán befoghatná a száját, mert még az 1/5-ös részesedést sem sikerült összekaparniuk, így nekik annyi jutott, hogy 4 évig kussoljanak, és még egyszer utoljára felmarkolhatják a képviselői fizetéseket. A kisebb parlamentben aztán már ezek az élősködők is jóval kevesebb helyet foglalnak majd.
Végezetül levonjuk a fő tanulságot. Pali bácsi megtette, amit megkövetelt a Haza. Nem gördített akadályt a magyar történelem utóbbi 150 évének legnagyobb formátumú politikusa és az ő nemzetmentő, országépítő munkája elé. Ez nem olyan időszak volt, amikor akadékoskodni kellett. Olyan két év van mögöttünk, amikor az ország népének egy emberként fel kellett sorakoznia, és adogatni Orbán Viktor miniszterelnök úrnak a téglákat. Ebben Schmitt Pál elnök úr kiváló partner volt. A mór megtette kötelességét, a mór mehet. És jöjjön egy új elnök, egy újabb nagyformátumú államférfi. A jobboldalon szerencsére nem Mesterházy Attila és Szanyi Tibor szintű, unalmas és/vagy gáz arcok közül kell választani.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A trauma 2012.04.04. 18:31:22
Trackback: Erkölcsi győzelem? 2012.04.03. 13:30:01
Trackback: Ki veheti el Schmitt doktori címét? 2012.04.03. 11:55:13
Trackback: Mit szólt be Kövér László Schmitt lemondása után a Parlamentben a szocialista frakciónak? 2012.04.03. 11:45:13
Trackback: Schmitt plagizált doktorija: számok, tények, grafikon 2012.04.03. 11:10:18
Trackback: Hogyan maradhatott volna köztársasági elnök Schmitt Pál? 2012.04.03. 11:02:56
Trackback: Bűnbakok, sorakozó! 2012.04.03. 10:51:29
Trackback: Mandiner blogajánló 2012.04.03. 10:51:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Up yours 2012.04.03. 09:45:18
Hülyék ezek mind.
És nem, nem a doktoriról van szó.
Ianas 2012.04.03. 09:49:06
madmanic78 2012.04.03. 09:50:06
Veder1 2012.04.03. 09:51:14
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.04.03. 09:52:28
magyar ember teli szájjal 2012.04.03. 09:56:01
Mad Mind 2012.04.03. 09:57:32
Kozi73 2012.04.03. 09:58:11
gomorra 2012.04.03. 10:00:51
vlacko 2012.04.03. 10:00:53
Remélem nem válik állandó vendéggé.
Nevem Earl 2012.04.03. 10:02:01
MEDVE1978 2012.04.03. 10:02:47
Yeeger 2012.04.03. 10:03:15
Chicano 2012.04.03. 10:03:39
Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.03. 10:04:00
A k. elnöki tekintély visszaszerzését és valami nemzeti egységet csak a népszavazással választott személlyel lehetne elérni.
Hogy jöhet szóba egy Kövér, egy Tőkés, jó hogy nem Csintalan Sándor vagy Bayer bunkó Zsolt! Persze a fideszes nemzeti pofátlanságba ez is belefér!
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.03. 10:04:30
Chicano 2012.04.03. 10:09:04
apanna 2012.04.03. 10:10:24
KolompárRómeó 2012.04.03. 10:10:54
apanna 2012.04.03. 10:11:21
Mrs.Columbo 2012.04.03. 10:12:32
vlacko 2012.04.03. 10:13:23
2012.04.03. 10:15:18
Schmitt Plág 2012.04.03. 10:15:53
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 10:16:43
vircsaft gizi 2012.04.03. 10:18:24
2012.04.03. 10:19:17
Kono 2012.04.03. 10:19:32
Bár azért megkérdezném a bekiabáló képviselőktől, hogy Gyurcsány hasonló karaktergyilkossága utána miért nem volt hajlandó azonnal lemondani a miniszterelnök úr? Vagy ezek után miféle alapja lehet a baloldalnak bármit is mondani?
Remélem, hogy az értelmes szocialisták elhatárolódnak azoktól a bunkóktól, akik szerint illendő dolog füttyölni, kiabálni, míg mások beszélnek. Én is felhúztam magam. Bár örültem, h lemondott SP, de neki is, mint embernek, járna annyi tisztelet, hogy ne szakítsák meg a beszédét. Ez a bunkóság tetőfoka.
Vrangy 2012.04.03. 10:21:02
Orbán Viktor, 1989. augusztus 26.
Most akkor kik azok a ballibek?
Amúgy tök jó Fidesz lejárató blog lett ez. Ha egy kevésbé elvakult elolvassa az írásaidat, kétszer is meggondolja, hogy szavazzon-e egy olyan pártra, ami hozzád hasonlókat termel ki magából. Értem én miért nem világos neked a plágium ügy súlya, 8 általánossal nem is lehet megérteni mi a különbség egy doktori disszertáció és a pénteki matek dolgozat között.
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 10:21:24
Az én értékítéletem szerint. Nem várom el, hogy egyetérts.
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 10:22:59
Ne várj ilyet. Gesztust, hálát, elismerést, akár fejbiccentést se várj. Csak fanyalgást, mert nekik már ez se elég jó. Miért csak most mondott le, miért így, és különben is, miért az meg az lesz a következő.
Várhatsz viszont kereplőt, gázdudát, óbégatást, útszéli stílust. Ezt tanulták, ne gyűlöljük őket ezért.
Chicano 2012.04.03. 10:23:23
Szevasztok 2012.04.03. 10:24:20
1. Irónia: Annak gyenge, kellene egy kicsit dolgozni rajta.
2. Komoly: Aki ezt komolyan gondolja, azzal nem érdemes kommunikálni. Hívő kategória. (Tudod, a hívőt nem zavarják a tények, csak azt fogadja el igaznak, ami a hitét erősíti, minden más hamis.)
rekszem 2012.04.03. 10:26:16
Miután kiderült, hogy szimpla csaló, 3 hónapig hazudozott, majd még a lemondásakor is az egyetemet és mindenki mást tett felelőssé, amiért ő az egész doktoriját elcsalta. Ha jól tudom ma ez már bűncselekménynek számítan, közokirathamisításnak, csak az övé már elévült.
A mórnak meg nem az lett volna a kötelessége, hogy minden ész nélkül aláírjon és orbán kezére játszon, hanem az ország demokratikus rendszerének védelme.
Jól mondta a Kövér most az egyszer, ez egy paprikajancsi.
A poszt meg egy vicc. (már ha tényleg nem a hírcsárda).
2012.04.03. 10:26:24
Chicano 2012.04.03. 10:26:58
Szevasztok 2012.04.03. 10:27:29
Szóval neked fontosabb a pártérdek, mint az igazság és a tisztesség? (Lelkiismeret, erkölcs, stb.)
Ez a tipikus bolsevik mentalitás.
ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.04.03. 10:28:35
Anteovin 2012.04.03. 10:30:01
ÉBRESZTŐ Magyarország!!!!!!!!!!!!
Up yours 2012.04.03. 10:31:57
Mondott valamit, amiről kiderült, hogy a tények mást mutatnak. Ebben a helyzetben tehetett volna többet:
- beismerhette volna a csalást (vagy jóhiszemű debilségét) és vállalja a doktori visszaadását, majd azonnal lemond a picsába.
- megvárhatta volna a vizsgálat végét és a röhejes interjúit skippelve lemond a picsába.
Bármelyik jobb lett volna.
2012.04.03. 10:32:01
Kono 2012.04.03. 10:32:03
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 10:32:38
Már kezdtem elhinni a végére, hogy komolyan gondolja :D
Clandestino 2012.04.03. 10:33:02
De nem tette. Sőt. Szerinte teljesen normális, hogy lefénymásol egy dolgozatot. Erkölcsileg nulla az ember. Sőt képmutató, mert közben papoltok a erkölcsösségről.
Remélem nem áll meg a tisztulás az ilyen mentalitásúú emberek jobbról és balról is távozni fognak.
Nevem Earl 2012.04.03. 10:33:49
téridő 2012.04.03. 10:34:38
Ez az OrangeOrder egy, az én nevemet -buggyant- is messze túlszárnyaló -nyaló -nyaló -nyaló -nyaló --ló --ló --ló...
rekszem 2012.04.03. 10:35:17
tények
1. bebizonyosodott. Az egyetem vizsgálóbizottsága megállapította a plgáiumot. Ebben ők a kompetensek, nem a bíróság.
2, meghallgatták, benne volt a jelentésben is, és a meghívó is kint van a SOTE oldalán
ööö..... most akkor miről is beszélsz? komcsi-e vagy? azok nyomták így...... mondjuk az ügynöktörvény után......
téridő 2012.04.03. 10:37:26
ÉBRESZTŐ Magyarország!!!!!!!!!!!!
1-et értek, de itt csak zombik/birkák/seggnyalók/agresszív
(értsd: jobboldali bunkó BMW-sek) élnek...
Még egy adalék:
menjetek már majd el Debrecenbe, ott mi van a kettes villamossal? (és mr. 20% még ténykedik?)
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 10:37:29
2012.04.03. 10:37:56
2012.04.03. 10:39:07
t443 2012.04.03. 10:39:17
Ő nem ismeri fel, hogy a fideszizmus egy vallás. És mint ahogy minden vallási fetisiszta vallja, aki másban hisz, az ellene van. Tehát vagy csupa nagybetűvel: ORBÁN, vagy dögölj meg ballibsi. Nincs olyan hogy egyik sem. Az ember vagy csodálatos jobboldali, vagy aljas balolali.
Ilyen egyszerű a fideszes logika. Sajnos.
Szerintem ha az ember racionálisan gondolkodik, képtelen a jobb és a bal oldal közül választani, mindkettőt szélsőségesnek érzi.
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 10:39:28
rekszem 2012.04.03. 10:40:18
Ilyen hülyeségeket értelmes ember magától nem ír le.
Avatar 2012.04.03. 10:40:21
Egyébként nem árt, ha az embernek 5 percnél hosszabb memóriája van. Medgyesi és Gyurcsány is próbált "szembe szélbe pisálni" az ügyük után, majd végül mindketten lemondtak, amikor végleg belefáradtak ebbe. Pont ugyanez történt most is, Schmitt 2 hónapot végighazudozott a doktorijáról, még a bizottsági jelentést is próbálta a maga szájíze szerint újraértelmezni, többször is jelezte, hogy esze ágában sincs lemondani. Amikor már a Fideszen belül is csak körberöhögték (és már Viktor is engedélyezte neki a lemondást), akkor jutott el a tudatáig, hogy mennie kell...
Most majd választanak SP helyére másik cimborát KE-nek, épp úgy, ahogy a szocik is megválasztották az ME-t, amikor az ő emberük mondott le.
Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2012.04.03. 10:40:33
"Nem gördített akadályt a magyar történelem utóbbi 150 évének legnagyobb formátumú politikusa és az ő nemzetmentő, országépítő munkája elé"
Hol van itt nagyformátumú politikus? Az elmúlt 22 évből egyet sem tudok mondani.
Szóval nem veled nevetünk drága szerző, hanem rajtad! Nem mindegy.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 10:41:58
Egyeb: ujragondolva es a blogot megnezve, ez az ember komolyan gondolja. Csucs :)
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 10:42:30
Dour ® 2012.04.03. 10:43:07
Az első négy mondatod után elég is volt.
Ugye a személyed nem szent és sérthetetlen?
A nyelved műttesd le a narancsbőrös seggről valami doktorral.
2012.04.03. 10:44:10
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 10:44:21
Chicano 2012.04.03. 10:44:29
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 10:45:11
Ez különböztet meg minket a 19 ezer forintért és zacskó tésztáért szavazó MSZP-stől. Ezt nem értitek meg soha, és ezért nem tudtok hosszú távon sikeresek lenni.
A Fidesz a magyar nemzetnek tartást ad, hitet. És egyre többen kérnek ebből.
téridő 2012.04.03. 10:45:24
Megkövetem a BMW-sek gerinces, emberi tartással bíró, igényes, és még alázatot is felmutatni tudó (van ilyen BMW-s ismerősöm is) tagjait (függetlenül a jobbra-balra mutató szemtengelyferdülésüktől). :)
elwood 2012.04.03. 10:45:53
milyen jól éreznék magukat észak koreában, ahol senki nem gördít akadályokat a felmelkedés elé csak adogatja téglákat.
de itt vannak.
az én életemben már nem lesz itt fejlődés, francba.
Misi56 2012.04.03. 10:48:31
2012.04.03. 10:48:46
hodara 2012.04.03. 10:48:49
Ki mondott le idáig???Gyurcsány,Hagyó,Medgyessy....
Ki??A Gyurcsány sokkal nagyobb társadalmi nyomásra és sokkal kisebb népszerűséggel nem mondott le.Pedig nekik sokkal több okuk lett volna rá.Scmitt az első aki "elkövetett" ha elkövetett egyáltalán valamit és becsülettel lemondott.A jelek tényleg arra utalnak,hogy a fidesz nem úgy működik mint a mocskos MSZP-tek!!
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 10:48:49
Ez nem bíróság, baszki . Az Egyetemnek KÖTELESSÉGE volt megvonni a doktori kinevezést,(ha nem akart a világ szégyene maradni),..egyszerűen NEM VOLT MÁS LEHETŐSÉGE ! Tudod ki a sunyi ? Aki az egész tudományos világgal szemehazudik !
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 10:50:25
t443 2012.04.03. 10:51:36
Tégy egy próbát. Menj végig az utcán úgy, hogy nem osztályozod az embereket gondolatban sem, hogy ki mire szavazott. Nyilván vannak akik az mszp-re, vannak akik egyéb kispártokra, és vannak akik a fideszre. De hidd el kérlek, nem mindenki olyan egyszerű mint te.
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 10:51:42
Az ad tartást , hogy bulvárkacsává minősítsék a nyilvánvaló lopás TÉNYÉT ? Vagy egy egész egyetemet vádolni a SAJÁT lopott dolgozatunk miatt ? Egyre többen vagytok ? Hál' Istennek nem ezek a tények !
2012.04.03. 10:52:41
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 10:53:20
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 10:53:47
Szevasztok 2012.04.03. 10:54:27
Illetve még elgondolkodnék a tiszteleten egy kicsit, ha lemondana minden további javadalmazásáról, ami a KE tisztségből fakad.
2012.04.03. 10:54:41
2012.04.03. 10:55:13
"Pali bácsi megtette, amit megkövetelt a Haza. Nem gördített akadályt a magyar történelem utóbbi 150 évének legnagyobb formátumú politikusa és az ő nemzetmentő, országépítő munkája elé. Ez nem olyan időszak volt, amikor akadékoskodni kellett. Olyan két év van mögöttünk, amikor az ország népének egy emberként fel kellett sorakoznia, és adogatni Orbán Viktor miniszterelnök úrnak a téglákat."
Tiszta csasztuska...
Rókakígyó 2012.04.03. 10:55:39
2012.04.03. 10:55:41
béla a görög (törölt) 2012.04.03. 10:56:01
Amúgy meg egységesedjen veletek a radai rossebb.
Rókakígyó 2012.04.03. 10:56:12
2012.04.03. 10:57:04
hodara 2012.04.03. 10:57:16
Még a plágium vádját sem meríti ki.Meg volt jelölve a forrás.
Plágiumnak vagy plagizálásnak nevezik azt a cselekedetet, ha valaki egy másik ember (az eredeti szerző) munkáját saját publikált munkájában hivatkozás, forrás megjelölés és/vagy szerzői engedély nélkül felhasználja, azt sajátjaként tünteti fel, és ezzel az eredeti szerző jogait sérti.
Az meg a másik az akkori szabályok tényleg lehetővé tették,hogy nagy terjedelemben bemásoljon dolgokat.Azon már lehet vitatkozni,hogy akkor ezek a dolgok,hogyan működtek.
Szevasztok 2012.04.03. 10:57:24
Ha egy dolgozat egyest ér, akkor miért is kell meghallgatni a nebulót?
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 10:58:09
2012.04.03. 10:58:43
téridő 2012.04.03. 10:58:57
... dehogy nincs! (megszámlálhatatlan, sajnos)
A bunkóság oldaltól független!
Sőt a tisztesség, a gerincesség, az emberi tartás is
vonatkoztatási rendszertől függtelen. Ezek igazán abszolut értékek.
Ezek mellet kiállni fontos, nem a narancssárgára fakult piros (köpönyegforgató, opportunista, egoista agresszorok és akár besimuló hűbéreseik) mellett.
t443 2012.04.03. 10:59:02
Szevasztok 2012.04.03. 11:00:02
A fidesz hittel nem lenne semmi baj, ha nem pártként, hanem vallásként deklarálná magát.
Ugyanis, amíg politikusosdit játszanak a húsosfazék közelében, addig ugyanúgy lopják a hívők pénzét is mint másokét. Csak a hívők ehhez még tapsolnak is. (vö Szcientológia)
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 11:00:28
Ha nincs kettős mérce , akkor nem volt szükség a jelenlétére !!! Hogyan viselte volna szerinted , ha nagyközönség előtt alázzák meg ?
2012.04.03. 11:01:16
hodara 2012.04.03. 11:01:49
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 11:02:02
Szevasztok 2012.04.03. 11:02:46
Ja és a poén az, hogy ráadásul egy jelentős része nem is emlékszik rá, hogy kire szavazott! (illetve ma már másképpen emlékszik)
2012.04.03. 11:03:09
Zb74 2012.04.03. 11:03:31
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 11:03:49
Pelda:
"A Fidesz a magyar nemzetnek tartást ad, hitet. És egyre többen kérnek ebből."
Helyesen:
"A bolsevik Orban es a kis k.csogjei erkolcsileg-anyagilag megnyomoritjak a megyar nemzetet es ebbol egyre tobben nem kernek, a fidesben sem, a jobboldalon sem".
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:04:01
Az irodalomjegyzék nem helyettesíti a hivatkozást a szövegben. Érdekes módon ez csak Schmittnek nem volt egyértelmű. Kár védeni a védhetetlent.
Nincs önálló tevékenység, nincs doktori. Ennyi. Ha ez picit is megkérdőjelezhető lenne, Schmitt nem hazudta volna azt januárban, hogy a Georgijevtől átvett 180 oldalon kívüli rész(kb 35 oldal) saját munka és tartalmazza a saját következtetéseit. Elég ostoba volt, hogy nem gondolta, hamar kiderül, hogy ez sem igaz...
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 11:04:40
Erős túlzás a 2/3,...az a parlamentben van még egy kis ideig....,de ha 5 % , akkor vissza kell vonni mindet,..pártállástól függetlenül ! Kezdetnek megvizsgálnám dajcsfürtomikáét...
Szevasztok 2012.04.03. 11:05:52
Még a plágium vádját sem meríti ki.Meg volt jelölve a forrás.
Plágiumnak vagy plagizálásnak nevezik azt a cselekedetet, ha valaki egy másik ember (az eredeti szerző) munkáját (...) sajátjaként tünteti fel, ..."
Ha nem tesz idézőjelet, akkor ezzel a sajátjaként tünteti fel. Ilyen egyszerű. Pont. Nem kell tovább ragozni.
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 11:06:08
Az új Fidesz törvények szerint BÖRTÖN jár érte....
2012.04.03. 11:06:21
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:06:27
Rókakígyó 2012.04.03. 11:06:34
Dr. NiChuck Norris sp. 2012.04.03. 11:06:48
2012.04.03. 11:07:05
tomwar 2012.04.03. 11:07:24
Eszem-faszom megall ilyen szolgalelkuseg lattan. Pali ba' meg mindjart peldakep lesz.
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 11:08:12
A másik , hogy idézőjelbe téve sem fogadhatnak el 95 % "idézetet",...mert nem SAJÁT munka !
hodara 2012.04.03. 11:08:45
2 ő is tudott az MSZP-politikusok lopásairól ha ezt kétled akkor igen naiv vagy.Már nem tudom annak az MSZP-s hülye gyereknek a nevét akit lecsuktak 8 évre de videó van róla,hogy a Fletó tudott a ténykedéséről.
3 Sukoró ügyben meg úgy adott kiemelt pályázati titulust,hogy semmi joga és oka nem volt rá.......
Scmitt meg nem lopott ha ott a forrás megjelölés az nem lopás te kretén.Nem állított,hogy saját szerzemény!!!
téridő 2012.04.03. 11:09:11
:) Erre szoktam azt mondani: kettőt értek!
S szerencsére egyre több a tisztességes ember kicsi hazánkban is. Szép napot neked is!
2012.04.03. 11:11:00
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 11:11:20
Anteovin 2012.04.03. 11:11:40
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:12:20
2012.04.03. 11:12:45
2012.04.03. 11:13:40
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 11:15:37
2 ő is tudott az MSZP-politikusok lopásairól ha ezt kétled akkor igen naiv vagy.Már nem tudom annak az MSZP-s hülye gyereknek a nevét akit lecsuktak 8 évre de videó van róla,hogy a Fletó tudott a ténykedéséről.
3 Sukoró ügyben meg úgy adott kiemelt pályázati titulust,hogy semmi joga és oka nem volt rá.......
Scmitt meg nem lopott ha ott a forrás megjelölés az nem lopás te kretén.Nem állított,hogy saját szerzemény!!!
' .) Beismerte,...az ÖSSZES POLITIKUS nevében !Beleértve Orbánt is !!
2.) Honnan veszed ? Orbán nem tudja hogy most mi folyik a földek kiosztásánál ?
3.) Ne legyél már okosabb , mint a bíróság ...várd meg mit döntenek a fideeszgyík bírák , akiket (150 - et ) most nevezett ki a Fidesz..
Kretén Anyád , az a ribanc !
2012.04.03. 11:16:05
hodara 2012.04.03. 11:16:06
Gekko 2012.04.03. 11:16:19
csabakirályfi 2012.04.03. 11:16:43
2012.04.03. 11:16:51
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 11:17:07
Sukoro ugyeben semmit de semmit nem sikerult Gyurcsanyra rahuzni, ez ilyen kiemelt titulus meg olyan szoveg ami nem kozol tenyallast (=bullshit).
A kenyszeres Gyurcsany-uldozes pedig csak art a fidesznek. De ha el kell terelni a publikum figyelmet - persze a publikum nem nagyon szereti ha eszreveszi hogy terelni akarjak...
2012.04.03. 11:18:45
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 11:18:48
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:19:00
Nos, azt hiszem, nincs tovabb min vitatkozni, aki meg nem probalta, irjon egy doktorit, aztan utana vitatkozzon, hogy eleg egyertelmuek-e a szabalyok.
Avatar 2012.04.03. 11:19:51
2012.04.03. 11:19:59
Szevasztok 2012.04.03. 11:20:06
"
Te figyi! Ismerek valakit, aki kirabolta a sarki kispostát. Akkor most már nekem is szabad?
Vagy ha 20 év múlva ő lesz a polgármester a városunkban, akkor megbocsátunk neki?
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:20:30
2012.04.03. 11:20:48
Jé 2012.04.03. 11:21:30
2012.04.03. 11:21:36
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 11:21:37
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 11:22:27
Avatar 2012.04.03. 11:23:31
A pálinkafőzést már fel is szabadította!
hodara 2012.04.03. 11:23:34
Azt a gyökeret még az MSZP alatt ítélték el.A Hagyót majd most.De milyen fidesz bírák??
A földek kiosztásánál semmi törvénytelen nem történt.Amúgy az nekem sem tetszik.De gondolom Orbán figyelemmel kiséri,hogyan osztják a földeket pl:Bátonyterenyén.Én az MSZP vezető politikusairól beszéltem.
Ja és én is dugom anyádat!
Avatar 2012.04.03. 11:24:20
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:24:55
2012.04.03. 11:25:27
2012.04.03. 11:26:55
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2012.04.03. 11:27:20
2012.04.03. 11:29:44
2012.04.03. 11:31:20
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:31:46
Nyp: szerintem nem volt baromság. Az, hogy kötelező módon minden korosztálynak bevezették, nem volt jó húzás. Amúgy meg az állami nyugdíjadat ezzel a népességgyarapodási (muhaha) tempóval finoman szólva is megbaszhatod.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:33:01
hodara 2012.04.03. 11:34:05
index.hu/belfold/2012/04/03/gyurcsany_hamarosan_gyanusitott_lehet/
Persze ha egy MSP-s bűnözőt elítélnek az csak a Fidesz bíróság miatt lehet.Szegény Hagyó is csak a körülmények és a Fidesz áldozata.
Szevasztok 2012.04.03. 11:34:24
Persze, hogy figyeli! Kell jusson mindenkinek aki nála bejelentkezett. Baj lenne, ha valamelyik csókos kimaradna.
keptelenseg 2012.04.03. 11:37:05
3 napig hajtogatta, hogy narancssárga az, nem barna.
A FIDESZ-KDNP helyszínen dolgozó tanácsadói - nesze neked Orbán által hangoztatott önállóság - végig vezették a kezét az ügyben - január óta.
Orbán tehát megpuccsolta, a saját embereivel, amikor Pali bá' "egyre drágább lett" vagy másképp fogalmazva veszélyeztette a pártszövetség egyébként is erodálódó népszerűségét.
Komoly dilemmában van most a pártszövetség:
- ha talpnyalót neveznek ki megint, az olyan segghülye lesz, mint a Palibá (Áder, Kövér)
- ha értelmes(ebb) embert akarnak felküldeni, az nem fog aláírógépként viselkedni, amint az elődje (akadémiai tudósok)
- Martonyi a "tisztázatlan" múltjával garantált bukás
- titkosszolgálat "közeli" embereket szabad-e elnöknek kinevezni. Amikor mát úgyis úgy gondolja a közvélemény, hogy mennyire "furcsa", hogy pont őket nem érintette a rendszerváltozás állítólagos szele.
Gyakorlatilag 22-es csapdája, a kevésbé rossznak tűnőt fogják választani.
Azért az is mond valamit a FIDESZ-KDNP köztársasági elnök filozófiájáról, hogy inkább menekülnek előle a szóbahozottak, semmint tolonganak a érte.
Magyarul, nagyjából mindenki tisztában van azzal, hogy egy japán kamikáze lenne az ideális választás, némi magyaros vénával.
2012.04.03. 11:37:13
Szevasztok 2012.04.03. 11:37:15
Miért is volt baromság?
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:37:54
Szevasztok 2012.04.03. 11:38:54
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:39:37
2012.04.03. 11:39:44
2012.04.03. 11:40:41
Hoppázó Beléndek 2012.04.03. 11:42:10
hodara 2012.04.03. 11:43:13
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 11:43:33
1. Leírom, én hogy gondolom: ez feltehetően átfedést mutat a Fidesz álláspontjával is. Talán nem mindenben, de ez lényegtelen.
2. Semmivel nem lehet jobban feldühíteni a csimpánzhadsereget, mint azzal, ha nem állunk be az ajvékolók sorába.
3. Igazából tök mindegy, hogy mit mondanak, ez nem kívánságműsor. Meggyőzni nem tudnám, nem is akarom őket.
4. 2014-ben szabad újra választást nyernie bárkinek, ehhez azonban nemzeti felhatalmazás kell. A támogatottság alapján itt nem nagyon lesz kormányváltás. De azért csináljátok csak, hátha összejön először 200 e aláírás :)))
2012.04.03. 11:46:06
2012.04.03. 11:47:23
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 11:47:53
Mai hír áprilisban gyanúsítottként hallgatják meg, tehát rá nézve terhelő tények biztosan vannak.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:48:47
Sajnos en mindenhol ezt latom. Atgondolatlan, otletszeru, jovokep nelkuli, celtalan vagdalkozast. Kisbaltaval, mint a felsooktatasnal. Tisztara, mint a szocik. Csak onekik nem volt ekkora mozgasteruk.
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 11:49:16
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:50:20
2012.04.03. 11:50:28
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 11:50:42
Éppen erről beszélünk. Még most is mentegetni próbálod a bűnözőt azzal, hogy nem hazudott, amikor beismerte a bűnt. Ez azonban legfeljebb enyhítő körülmény... Lett volna, ha bíróság előtt tette volna.
@Avatar:
Miért fáj nektek ennyire ez a pálinkafőzés? Az aligha lehet vád, hogy propagandacélokat szolgált, mert egy éve kizárólag a ballibek emlegetik fel. Azzal van bajotok, hogy a paraszt most már magának is megfőzheti, minőségi házipálinkát ihat, miközben ti prolik továbbra is savanyú-gyűlölködő, irigy arccal isszátok a Kevert likőrt?
Még jó, hogy FIDESZ! 2012.04.03. 11:50:45
Szevasztok 2012.04.03. 11:51:33
Ugyan te állítottál valamit indoklás nélkül, de azért én válaszolok előbb:
Ismered az öngondoskodás (szerintem konzervatív) elvét? Ami egy kicsit eltér az "atyai állam majd gondoskodik rólam" (szerintem szocialista) mentalitástól?
Nos a MANYUP ezt az öngondoskodás elvét próbálta egy kicsit képviselni. A konkrét megvalósításban persze lehettek gondok, de az elvet tagadni, nem vall jobboldali (konzervatív) gondolkodásra.
2012.04.03. 11:51:42
gagauzz kalauzz 2012.04.03. 11:52:18
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:53:33
Szevasztok 2012.04.03. 11:54:18
Te igen hülye! Pont ezzel cáfoltad magad!
Ha van MANYUP pénz, akkor azt kölcsön lehet venni pl. autópálya építésre. (De illik visszaadni!) Ha meg elköltik (mint OV és Matolcsy tavaly), akkor meg nem lehet belőle semmit se csinálni.
Érteeeeed?
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:54:36
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 11:54:55
nál 2012.04.03. 11:55:15
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 11:55:28
Szevasztok 2012.04.03. 11:55:33
És most, hogy tavaly elköltötték, jövőre mi lesz? Nyertek egy évet??? Gratulálok!
Szevasztok 2012.04.03. 11:56:45
Ja, ha 2500 mrd Ft ellopásáról és elkótyavetyéléséről van szó, akkor gyorsan zárjuk le a múltat mi?
Tipikus bolsevik duma.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:56:58
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 11:57:26
Ez kell a parasztoknak, ezt értik.
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 11:58:37
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 11:59:06
hodara 2012.04.03. 11:59:29
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 11:59:41
2012.04.03. 12:00:22
Kakimaki0123456789 2012.04.03. 12:01:11
hodara 2012.04.03. 12:01:26
2012.04.03. 12:01:33
Szevasztok 2012.04.03. 12:01:38
Ezt meg ki hazudta neked?
Ezt láttad már?
www.portfolio.hu/gazdasag/repkednek_a_szazmilliardok_teljesult_a_fontos_cel.165176.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
vénkujon 2012.04.03. 12:02:44
érthetetlen ez az írás. huhogásról, meg köpködésről írsz bazmeg, rátolva a mostani ellenzékre a saját szarotokat. nyócévig fütyülővel a szátokban éltetek.
szétbasztátok a várost, széthugyoztátok az utcát, most meg jön ez a kurva erkölcsös írás paliról. bazdmeg. honnan a faszból tudtad ezt így összerakni?:) lehet, hogy vannak rendes jobboldali gondolkodók is az országban, de az biztos, hogy nem a jelenlegi fidesz az. egyébként jó lenne ha előkerülnének, mert ez a mostani brigád mindenkit ellenségként kezel. csakúgy, mint ez a hülye cikk.
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:03:52
Ha egy 100%-ban ÁLLAMI PÉNZBŐL ÉLŐ egyetem egyáltalán kiadja és kivizsgálja a hivatalban levő elnök doktoriját, és rá kedvezőtlen döntést hoz, az nekem valahogy nem éppen diktatórikus rezsimet idéz.
hodara 2012.04.03. 12:03:58
parttalan 2012.04.03. 12:05:15
Persze...
2012.04.03. 12:05:22
2012.04.03. 12:05:56
hodara 2012.04.03. 12:06:43
2012.04.03. 12:07:56
2012.04.03. 12:08:31
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:08:32
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:09:30
Egy másik francia kajajegy-cég A kategóriás belvárosi irodaházat bérelt anno a NYOMDÁNAK (!!!), annyira nem figyeltek a ktgekre.
A balos 'gazdaságpolitikát' sajna nem is lehet a mostanival/ezredfordulóssal egy lapon sem emlegetni. Márpedig ennyi a lényeg, nem több.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:10:01
Szevasztok 2012.04.03. 12:10:30
Most nem akarom ideidézni az egészet, amit írtál, mert az egészre reagálok.
Tavaly, amikor ment a zsarolás ezerrel, hogy aki nem lép vissza az állami rendszerbe, az kiírja magát a nyugdíjrendszerből (emlékszel?), volt több számítás is , hogy ha valaki X (a pontos adatokra, bocs, de nem emlékszem) évnél több ideje volt MANYUP tag, és van hátra elég ideje nyugdíjig, akkor a MANYUP-ban felhalmozott összeg az elvárható hozamokkal is akkorára fog duzzadni, ami fedezi (most figyelj) a TELJES várható nyugdíj összegét. Tehát nemcsak az egynegyedét, ami a járulékok arányából következne, hanem a teljeset!
Vagyis, ha az állam nem nyúlja le a megtakarítást, akkor nem kellene a 20-30 évvel későbbi költségvetésnek az én nyugdíjammal számolnia. (Az enyémmel egyébként sem kell majd, mert én nem adtam)
2012.04.03. 12:11:40
Rókakígyó 2012.04.03. 12:11:44
belekotty 2012.04.03. 12:11:54
Szevasztok 2012.04.03. 12:12:43
Ja van még belőle kb 600m Ft kevésbé likvid eszközökben. Meg csináltak rajta 199m Ft veszteséget tavaly.
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:13:09
De a gazdaságpolitikája ezidáig csak a fidesznek müködött(98-02). A politika nem gazdpol része színes-szagos magazinokba való szvsz. Kutyát nem érdekli. Ahogy a KE személye is vizesnyolcas.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:14:21
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 12:16:57
Szerintem én nem is hivatkoztam az elmúlt 8 évre, minden más megteszi helyettem.
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:17:17
6-7000 millió - vagyis évi milliós tandíjjal 6-700 külföldi végez csak ott évente???? Gondolkodjunk.
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:18:00
Dour ® 2012.04.03. 12:18:38
Plagizállak, bocs.
"Rég feltűnt - már 2000 környékén -, hogy az MSZP-seknek folyton a szaron és a segglukon jár az eszük... véletlen ??"
Előre közölném, hogy pártatlan vagyok, és még az MSZMP blabláját is néha hallgatnom kellett, mert más lehetőség nem volt műsoron, tehát nekem nem tudsz újat mondani.
De, az etetőnyílásod erős vákuummal kapcsolódhat bizonyos ánuszokon. (ne vedd sértésnek)
Hidd el, tudok sorok között is olvasni.
2012.04.03. 12:19:06
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:19:51
Szevasztok 2012.04.03. 12:20:13
És most egy nagyon kicsit másképpen:
Az a baj, hogy a sok fideszes hívő, nem lát túl a szemellenzőn, azt tudja csak szajkózni, amit a vezéreik mondanak, és nem veszik észre, hogy most azért istenítik a saját sleppjüket, amiért annak idején az MSZP-t meg Gyurcsányt szidták!
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:21:01
Valerya2 2012.04.03. 12:21:08
hát ez az???? Kezdtem magam kényelmetlenül érezni :((((
2012.04.03. 12:23:34
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:24:57
www.semmelweis-english-program.org/index.php?option=com_content&task=view&id=62&Itemid=84&limit=1&limitstart=0
Szevasztok 2012.04.03. 12:25:09
Lefogadom egy komolyabb összegbe, hogy majd 65 évesen meg rinyálsz, majd hogy "Tessék engem eltartani, különben éhen halok!"
Gratulálok a felelős jövőképedhez! Költs csak el minden pénzt, amit megkeresel, sőt vegyél fel jó sok hitelt is mert hát megérdemled. Megtakarítás eszedbe se jusson!!! Semmilyen!
2012.04.03. 12:25:35
Szevasztok 2012.04.03. 12:28:32
Ezt meg leginkább a Bajnainak kellene megköszönni. Egyébként ha ez nem lenne, akkor már régen államcsőd lenne. (Meg az ehhez kapcsolódó izgalmas utcai események, amilyeneket eddig csak TV-ben láthattál)
Egyébként mi a célotok vele? Ezt is elszórjátok?
Gondolom azt tudod, hogy ez nem arra van, hogy a költségvetési lyukakat tömjétek be vele?
hodara 2012.04.03. 12:30:12
2012.04.03. 12:31:01
londonline 2012.04.03. 12:31:41
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:32:22
Megsúgom országosan összesen nem képeznek évi 2000 orvost se.
És hozzá 6000 külföldit??? ...:)) Ne már, linkelj nekem valamit.
Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.03. 12:32:55
A k. elnöki tekintély visszaszerzését és valami nemzeti egységet csak a népszavazással választott személlyel lehetne elérni.
Nagyot bukott Orbán és a fidesz, az ellenzék csak a választásokra összefogva el tudja kergetni (pl. az anyjába..)
Hogy jöhet szóba egy Kövér, egy Tőkés, jó hogy nem Csintalan Sándor vagy Bayer bunkó Zsolt! Persze a fideszes nemzeti pofátlanságba ez is belefér!
2012.04.03. 12:35:26
hodara 2012.04.03. 12:35:33
www.pecsiujsag.hu/pecs/hir/helyi-hireink/terjed-hogy-gyurcsany-pecsi-szakdolgozata-sincs-rendben-de-a-pte-nem-adhat-ki-adatot---video
De szép ez a politika!!
2012.04.03. 12:37:09
hodara 2012.04.03. 12:38:01
Pedig Kövér lesz!!!Nem volt jó Sólyom,nem volt jó Scmitt most jön Kövér végre valaki majd helyre rakja ezt a balos söpredéket.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:38:27
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:39:03
Mindenesetre így is nagyon sok ember kell a 6-7 mrdhoz.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:39:42
Szevasztok 2012.04.03. 12:39:47
Tudod erre azért van esély, és ezért aztán nem árt ha van rá egy forgatókönyved. Jó hír neked, hogy most még van rá elég időd, de ha 20 év múlva akarod elkezdeni, már késő lesz...
"Én meg lefogadom, hogy több megtakarított pénz van már az én bankszámlámon mint a tieden, "
A megtakarítást soha nem pénzben kell értékelni, hanem időben.
Konkrétan azt a kérdést tedd fel, hogy a jelenlegi megtakarításodból/vagyonodból mennyi ideig tudnád fenntartani a jelenlegi életszínvonaladat, ha semmilyen munkát nem végeznél többet.
Na ez számít, nem a Ft egyenleg.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:40:26
2012.04.03. 12:41:11
hodara 2012.04.03. 12:42:07
Ja és biztos lehetsz benne ezzel Scmitt üggyel Orbán és a Fidesz nem,hogy nem bukott még nyert is mert a szavazóit megerősíti és megmutatta,hogy még akkor is távoznia kell valakinek ha olyan magas beosztásban van mint Scmitt.A szavazókban az marad meg,hogy végre valaki viselte a felelősséget a "tetteiért"
Úgyhogy ezt buktad.
2012.04.03. 12:43:21
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.03. 12:44:19
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:44:36
2012.04.03. 12:46:06
Szevasztok 2012.04.03. 12:46:18
Drukkolok neked, hogy ne bánd meg 1-2 év múlva ezt a forintosítást. Ugyanis ha lesz IMF/EU hitel, akkor könnyen lehet, hogy az akkori frank / euró árfolyamot látva vered majd a fejed a falba. (De ne így legyen)
(Egyébként meg a devizahitelt ha anno lefedezed egy hedge ügylettel, akkor röhöghettél volna az egész mizérián.)
2012.04.03. 12:47:16
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:48:42
Már pénteken, ha jól emlékszem, a jobbos lakájmédia vezére(MNO) vezércikkben nyugdíjba küldte Pált.
Keressétek vissza 2006ot, hogy őszöd után a Népszabi/M1/ATV/VG/Index/Origo lemondásra szólította-e fel Qrcsányt.
Mert azért van különbség, de nem csak ebben...
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:48:42
Szevasztok 2012.04.03. 12:50:17
El akartam volna kerülni a személyeskedést, de neked ez úgy látom nem megy. Akkor annyit mondok, hogy 4x évesen nekem már nem KELL dolgoznom.
Szóval tudom miről beszélek. Nálam ez az időmutató jóval túlnyúlik a várható éveim számán.
Neked mennyi?
Novbert 2012.04.03. 12:50:29
WTF?
Pontosan milyen érdeme is van ebben a Fidesznek?
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:50:49
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 12:53:30
Az MNO meg nyilvan megkapta fentrol az utasitast. Igy megy ez.
nu pagagyí 2012.04.03. 12:54:07
A jelen meg olyan lett, amilyet a nép mindig is akart. Végre mindenért engedélyt kell kérni, a hatalom nem szolgál, hanem kordában tart.
A gátlástalan szabdság helyett kirügyezett az új kommunista rendszer. Elég nekünk egy Simicska is, mert ha kettő lenne akkor még versenyeznének egymással, ami szükségtelen kiadásokkal járna. Éljen a párt! Hajrá magyarok!
2012.04.03. 12:54:31
Nekem pl. éppen ez az ügy volt az utolsó csepp a pohárban, s szerintem nem csak én jelentettem ki egyedül a múlt hét végén az országban, hogy "Ezekre? Soha többé!"
kida 2012.04.03. 12:56:03
Szevasztok 2012.04.03. 12:56:29
Miután OV kiadta a vadászati engedélyt.
Egyebekben meg egyetértek, a mai helyzetért (társadalmi, politikai, morális stb.) igen nagy mértékben a 2006-os "nem lemondás" okolható.
Kelly és a szexi dög 2012.04.03. 12:57:40
Remélem a Böszme is megy a böribe hamarosan!
2012.04.03. 12:58:24
Szevasztok 2012.04.03. 13:04:08
Most válaszolok neked utoljára, mert a stílusodból elegem van!
Képzeld az vagyok, közgazdász. És veled ellentétben értem is amit mondok.
Ha kérdeztél volna esetleg válaszoltam volna érdemben, de a hőbörgésedből elég.
Pá.
2012.04.03. 13:04:56
2012.04.03. 13:08:27
2012.04.03. 13:09:38
2012.04.03. 13:10:22
collateral collector (törölt) 2012.04.03. 13:13:30
2012.04.03. 13:17:54
Alt3r3g0 2012.04.03. 13:31:56
dr.kakaósbögre 2012.04.03. 13:32:34
ob.szerver 2012.04.03. 13:36:55
Ha irónia, akkor viszont Troll ellenpólus szerintem jobb.
Megaszondó 2012.04.03. 13:40:15
Ezzel szemben: Georgiev már több éve meghalt, a lánya azonban cáfolta a magyar államfőt.
---
Schmitt: A doktori disszertációmból a 180 oldalas „törzsanyagból” levont 30-35 oldalas következtetés az én saját munkám, ezért kaptam a summa cum laude minősítést.
Ezzel szemben: A vizsgálat szerint a következtetéseket is másolta az államfő, többek között a német Heinemann egyik munkájából.
---
Schmitt: Meghallgatásom nélkül döntött az egyetem doktori tanácsa és szenátusa.
Ezzel szemben: A jegyzőkönyvek szerint Schmitt korábban fogadta a tényfeltáró bizottság elnökét, s tény, hogy a jelentés nyilvánosságra hozatala idejére pedig több napra külföldre utazott.
---
Schmitt: Csak a bíróság vonhatja vissza a doktori címemet.
Ezzel szemben: Az akkreditációs bizottság szerint az egyetem szenátusa a doktori tanács véleménye alapján jogosult a doktori cím elvételére. Bíróság csak akkor jogosult eljárni, ha az egyetem nem lép, s miniszter az igazságszolgáltatáshoz fordul.
---
Schmitt: A plágiumügy úgy kezdődött, hogy egy blogger bejelentette, a kisdoktorija körül valami nem volt rendben. Én meg úgy gondoltam, hogy rendben volt.
Ezzel szemben: A hvg.hu egy alapos cikkben mutatta be, hogy
Schmitt disszertációjának túlnyomó része egy bolgár kutató korábbi munkájának fordítása.
---
Schmitt: Amennyiben az értekezés bármilyen formai hiányosságban szenvedett, ennek tényére a témavezetőnek, valamint a bírálóknak nyomatékosan fel kellett volna hívniuk a figyelmet.
Ezzel szemben: Balázs Ervin, az Akkreditációs Bizottság elnöke kijelentette: jogszerűen járt el az egyetem, amikor visszavonta Schmitt Pál doktori címét. Bazsa György, a bizottság korábbi elnöke a Blikknek azt mondta, a hallgató felelős a dolgozatáért, egy svájci könyvtárban lévő kéziratról nem kell tudnia az opponensnek.
----------
Schmit Pál mindezek alapján a Fidesz szerint "tiszteletre méltó államférfi".
No comment.
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 13:52:38
A Jóisten irgalmazzon mostantól az ármánykodóknak. Nem marad válasz nélkül.
debreceni.blog 2012.04.03. 13:52:48
Először a Fidesz zárta le az ügyet, most pedig az ügy zárta le a Fideszt. Schmittpálfordulás.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1997_lemondott_a_bulvarkacsa
Közbiztonság Szilárd 2012.04.03. 14:04:29
Hát mondjuk smit plaginál gázabb arcot még a hajléktalanok közt sem lenne egyszerű találni.
Közbiztonság Szilárd 2012.04.03. 14:05:43
Remélmem, mindkettő szívrohamot kap.
2012.04.03. 14:15:16
Az említett sportdiplomata lánya már ezt nyilatkozta: „Létezett együttműködés Schmitt Pál és Nikolaj Georgiev sporttörténész között”
"Az egyetem doktori tanácsa" nem egyenlő tényfeltáró bizottsággal.
Az igaz, hogy a hvg.hu-n jelent meg, de a mai napig nem tudni ki a szerző!
2012.04.03. 14:16:02
Az említett sportdiplomata lánya már ezt nyilatkozta: „Létezett együttműködés Schmitt Pál és Nikolaj Georgiev sporttörténész között”
"Az egyetem doktori tanácsa" nem egyenlő tényfeltáró bizottsággal.
Az igaz, hogy a hvg.hu-n jelent meg, de a mai napig nem tudni ki a szerző!
Szevasztok 2012.04.03. 14:17:12
Ja, most már mindent értek.
Megaszondó 2012.04.03. 14:42:04
Vicc, hogy még ti vagytok felháborodva és akartok bosszút állni!
Miért is? Mert lebuktatok? Mert minden gusztustalan, gerinctelen hazudozás ellenére, nem sikerült eltussolni Schmitt mocskos bűnét? El vagy te tévedve, de nagyon.
Nem hallottad még azt, hogy "Az Úr nevét hiába szádra ne vedd!"? Irgalomra a bűnösök szorulnak, nem azok, akik a bűnt feltárják. A bűnös pedig az aki tegnap lemondott szégyenében, nincs az az Isten aki ezt másképp látná.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 14:44:01
Megaszondó 2012.04.03. 14:48:27
"Létezett együttműködés"
Schmitt jóval azután kezdett saját dolgozatának megírásába, hogy Georgiev befejezte az övét, amiben egy betű nem szerepel a Schmitt Pállal való együttműködésről. Így elég nehezen működhettek együtt, mindemellett bármilyen együttműködés esetén sem állna meg az, hogy a másik munkáját szó szerint lefordítom és beadom saját néven, hogy tudományos fokozatot kapjak ezért.
Látszik, hogy életedben nem írtál még szakdolgozatot se, fogalmad sincs arról, mit jelent az önálló tudományos munka.
Na és mi van Heinemann-nal, vele milyen együttműködés volt?
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 14:49:11
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 14:50:49
Megaszondó 2012.04.03. 15:00:11
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 15:02:14
Megaszondó 2012.04.03. 15:10:47
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 15:14:26
2012.04.03. 15:53:29
2012.04.03. 15:59:39
2012.04.03. 16:01:59
2012.04.03. 16:04:23
2012.04.03. 16:07:33
2012.04.03. 16:11:50
"Másodszor az EUR/CHF nem kőbe vésett, szóval egy év múlva símán lehet 1.3 (vagy még több). Tudod euróválság vége stb, stb.
És miért is ne lehetne az EUR/HUF 250 alatt (volt már...)?
Ja, hogy kellene hozzá egy hiteles gazdaságpolitika? Hát másképpen tényleg nehéz lesz..." - Most akkor mivan az árfolyammal?
2012.04.03. 16:19:05
2012.04.03. 16:21:01
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.03. 16:38:33
Bár amúgy kételkedem, mert a balliberálisok köztudottan mentesülnek mindenféle biológiai életfunkció alól :)))
Szevasztok 2012.04.03. 17:17:19
Attól mert nagy a hangod azt hiszed, hogy neked van igazad? Vagy mert frusztrált vagy és az élettől a magyarságon kívül nem kaptál semmit, amire büszke lehetsz?
Azért mert nem érted amit a másik mond még nem biztos, hogy a másik a hülye!
Mutass egy kis tiszteletet a másik iránt, és akkor neked is jobb lesz.
Kívánom neked a legjobbakat.
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 17:30:05
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 17:31:47
2012.04.03. 18:35:54
2012.04.03. 18:38:11
2012.04.03. 18:44:03
2012.04.03. 18:49:57
Másik ahhoz nem kell nagy hang, hogy érvekkel alátámasszam az állításaimat, te erre képtelen vagy, ökörségeken kívül értelmes gondoloat nem hagyta el a szádat! És csak azt tudom mondai neked is mint a rajzfilmfigurának, hogy ha fiatal vagy megértem, hogy ilyen elvakult a felfogásod, de ha öreg vagy az igazán ciki4 Vagy te is úgy gondolod mint rajfilmfigura, hogy ebben az országban minden rendben? Tejjel- mézzel folyó kánaánban élünk? És te vagy az aki azt hiszi, hogy a tehénszar arany lesz mert lesz eu/imf hitel! Tudod én mondok valamit, majd akkor írj ha megtanulsz érvelni és kicsit szétnézel a világban nem csak az atv-ét meg a 168 órát kell bújni és rettegni, hogy mekkora diktatúra van ebben az országban!
Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:50:57
2012.04.03. 18:54:56
A Buszos Karesz 2012.04.03. 19:09:03
viszont milyen érdekes, hogy ez a sok áskálódó büdösbogár nem trollkodja szét a Véleményvezér, az Egyenlítő, Michael Knight, Vincent vagy a Piros Lapok hozzászólásait! erre idejönnek vitatkozni, gyűlölködni. látjátok, ezért lesztek ti ezek után is mindig kisebbségben! mert csak gyűlölni, mások halálát kívánni, lopni és áskálódni tudtok! ez pedig idegen minden magyar embertől!
Lone Wolf 2012.04.03. 22:17:15
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.04.03. 23:45:13
"Megmondtam. Ahogy azt is megmondtam, hogy Viktor marad. És milyen jól tette Pali bácsi, hogy nem mond le. Mert miért is tenné?"
"Pali bácsi megtette, amit megkövetelt a Haza. [...] A mór megtette kötelességét, a mór mehet."
No ez az a takonygerinc, ami szükséges ahoz, hogy jófideszes legyél!
49agymenet 2012.04.04. 00:45:43
Sajna nem jött a poén, hacsak a félkövérrel szedett bekezdésben írt humoros szöveget nem vesszük annak. A téglaadogatáson pl. majdnem röhögtem is, meg a mór kötelességteljesítésének emlegetése is egész vicces ezen a helyen.
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.04. 12:02:02
Te kire szavaztál-szavaznál? Azt légyszi ne mondd, hogy egyikre sem.
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.04.04. 12:30:18
Van néhány elvem:
- aki nem mondja meg, hogy mit csinálna - arra nem szavazok
- aki "elkúrja", amikor lehetősége van - arra nem szavazok
- szélsőbalos gazdaságpolitikára nem szavazok
- aki kilépne az Unióból - arra nem szavazok
- nem létező pártra nem szavazok
Indult még valaki?
2012.04.05. 08:11:59
Az ötvenes években írtak utoljára ilyesmiket Rákosi pajtásról :D
A legszebb mégiscsak az, hogy ez bleülről, meggyőződésből írtad :D:D:D.
Elküldöm még sokaknak, ez messze magasan a legsötétebb bejegyzés az orbanobuzoid oldaltól :D
Bohumil Stejskal 2012.04.07. 14:18:35
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.12. 19:43:29
Kritizálni, támadni könnyű. Valami mellé állni és kitartani nehezebb.
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.04.12. 20:39:06
Eldönteni, hogy milyen elvekért állsz ki, és ezeket megvédeni férfimunka. Ha a párt, aki ezeket képviseli, feladja ezeket az elveket, faképnél kell őket hagyni. Ezt hívják elvek mentén történő gondolkodásnak.
Ennek a topicnak a kapcsán: ki tudok állni azért, hogy ha a Köztársasági Elnök lop, akkor ne tölthesse be ezt a tisztséget. Ez hamarabb is világos lehetett volna a jelenlegi kormánypártoknak is, ha csak a tízparancsolatra gondolunk, ugye. Te egy hete még azon elv mellett voltál, hogy maradjon. Pár napra rá, az volt az elved, hogy dejó, hogy elment. Mindazoknak, akik az elejétől ugyanazt gondolták (mint én), semmilyen efféle meghasonlásra nem volt szükségünk.
Tehát mégegyszer: elvek. Nem pártok, elvek.